Long tail seo - optimalizace stránek na více klíčových slov

Statistiky a zpětná vazba v long tail seoLong tail seo je metoda optimalizace stránek, která se zaměřuje na méně často hledaná slova, ale o to větší je jejich počet. Tento způsob optimalizace je vhodný v podstatě pro všechny typy stránek. Horší  uplatnění má pouze, když se dá váš produkt zhrnout pomocí několika málo slov, ale i zde přináší určité výhody hlavně v celkové atraktivitě webu pro vyhledávač.

Realizace long tail seo a orientační cena

Realizaci long tail seo provádíme správným nastavením on page faktorů, přidáváním dalšího obsahu, nových podstránek a článků, které dopodrobna rozebírají témata přímo související s vaším předmětem podnikáním. Tímto způsobem získáte na stránkách nová klíčová slova a zvýšíte celkově jejich hodnotu.

Cena long tail seo je dána objemem prováděných prací. Přidání nových podstránek, vytváření textů a jejich nastylování a vložení na web, úprava nastavení stránek a další práce jsou zpoplatněny cenou 450,- Kč / hod. bez DPH. Spíše než jednorázově, doporučujeme long tail seo řešit kontinuálně pravidelným přidáváním obsahu.

Možnosti spolupráce v long tail seo:

Jednorázové long tail seo - na vašich stránkách provedeme úpravy, kde je předem domluven jejich rozsah a přibližná cena.

Měsíční správa long tail seo - každý měsíc provedeme práce na long tail seo v určitém objemu daném výšší měsíčního paušálu. Při této spolupráci nabízíme o 15% nižší cenu.

Jaké hlavní výhody pro vaše stránky long tail seo přináší?

Výhody long tail seo

 

Long tail seo přináší stabilitu a jistotu zákazníků

Long tail seo na pláži :-)Většina firem optimalizuje na těžká slova a za dobré pozice platí nemalé částky. Občas se stává, že i při kvalitně odvedené práci na optimalizaci pozice spadnou a vyhledávače se snaží takříkajíc zamíchat kartami. Pokud je vaše podnikání závislé na několika málo slovech, je vaše pozice velmi vratká. Když nejste na pozicích, zákazníci nepřicházejí tolik a to je velmi citelný  výpadek. Long tail seo přináší stabilitu, protože se zaměřuje na mnoho slov. Výpadek jednoho slova nijak nepoznáte. I v případě, kdy dojde k poklesu pozic na těžká slova v klasickém seo, pořád máte zajištěn alespoň částečný přísun zákazníků a lépe tak přečkáte nepříznivé období.