Správa reklamních PPC kampaní Google Adwords, Sklik

PPC reklama může výborně doplňovat seo a má nezastupitelnou úlohu při spuštění nových stránek, kdy ještě nepřicházejí návštěvníci z vyhledávačů. Při správném nastavení kampaně, které je naprosto zásadní, získáte kvalitní návštěvníky za rozumnou cenu.

Google Adwords - správa ppc reklamy

Jak Google Adwords funguje?

Reklamní texty či bannery se zobrazují podle vyhledávaného slova (ve vyhledávání), podle obsahu stránky (v síti partnerských stránek)  a podle uživatelských zájmů (opět spíše v síti partnerských stránek). Google Adwords se tak snaží nabízet relevantní reklamy a zvyšovat tak zájem uživatelů. Ti pak na reklamy více klikají, protože je reklama častěji zajímá. Pokud jste před chvilkou hledali dovolenou v Turecku a nyní se vám zobrazují reklamy na zájezdy do Turecka, hotely a last minute, rozhodně to není náhoda :-).

Co nabízíme v rámci Google Adwords?

Nastavíme vám reklamní kampaň tak, aby fungovala. Budeme dohlížet a průběžně měnit nastavení dle potřeby, aby výsledek byl co nejlepší.

Kolik stojí správa PPC reklamy

Cena správy ppc je dána sazbou 450,- Kč / hod. Prvotní nastavení ppc reklamy, sestavení inzerátů a vyhledání vhodných klíčových slov zabere většinou 2-3 hodiny u běžných stránek, u eshopů 4-5 hodin. Při správě obou reklamních systémů je výhodnější cena, protože se většina nastavení dá zkopírovat.

Sklik - správa ppc reklamy

Sklik je o dobrém nastavení, jinak si na sebe reklama obtížněji vydělává

Sklik je reklamní služba ve vyhledávání seznamu, seznamáckých portálech a partnerských stránkách, zapojených do této reklamní sítě. I zde je výkon reklamy závislý především na správném nastavení. Stejně jako u Googlu Adwords zde nabízíme správu reklamních kampaní.

Domluvte si konzultaci zdarma

Kontaktní informace

Přeji si kontaktovat v tomto termínu:

Long tail SEO je výhodnější než PPC reklama

I když je long tail seo úplně jiná služba, výsledný efekt má podobný jako ppc reklama. Jde o to, vytvořit na vašich stránkách další obsah optimalizovaný na klíčová slova tzv. druhé kategorie = méně hledaná, ale o to lépe konkretizovaná. Uživatelé, kteří vás na tato konkrétnější slova později najdou, mnohem více nakupují a z dlouhodobého pohledu je tato služba lepší než ppc reklama. Buduje totiž vlastní stránku, což je vždy výhodnější, než platit za reklamu třetí straně. Více informací o long tail SEO.