Získejte na Facebooku fanoušky pro vaši stránku

Při získávání fanoušků máte v podstatě dvě možnosti. Buď se snažit získat fanoušky, kteří mají skutečně zájem o vaše služby či zboží a nebo si fanoušky jednoduše koupit. Budování kvalitních fanoušků má své výhody zejména v jejich aktivitě a zájmu, nicméně koupě určitého množství fanoušků je nepoměrně levnější, rychlejší a pro většinu firem doporučujeme spíše tuto "bezstarostnou" variantu.

Proč mít na Facebooku více fanoušků?

Domluvte si konzultaci zdarma

Kontaktní informace

Přeji si kontaktovat v tomto termínu:

Správa FB marketingu

Pro firmy, které chtějí budovat kvalitní fanoušky, jsme připravili službu Správa FB marketingu. Tato služba zajistí správu vaší facebookové stránky, přidávání příspěvků a aktivní získávání a komunikaci s fanoušky. Cílem je vybudovat kvalitní fanouškovskou základnu se zájmem o vaše produkty či služby.

Součástí služby je:

Správu FB marketingu poskytujeme za 1200,- Kč / měsíc.

Pokud chcete rychlejší odezvu a budouvání FB stránky, nabízíme individuální řešení, které je zpoplatněno dle rozsahu prací.

 

Fanoušci na zakázku - jednorázové přidání FB fanoušků

Jednorázové přidání FB fanoušků je vhodné zejména pro firmy, které se na Facebooku nechtějí aktivně prezentovat. V takovém případě zajistíme libovolný počet fanoušků v určitém termínu za dohodnutou cenu.

Orientační ceny jednorázového přidání fanoušků:

100 fanoušků za 400,- Kč, 500 fanoušků za 1600,- Kč, 1000 fanoušků za 3000,- Kč

Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.

Firemní stránka na Facebooku nabízí i přehledné statistiky o uživatelích a další užitečné informace, které se dají dobře uplatnit při další práci.

Příklad z praxe:

Z praxe se nejčastěji setkáváme s tím, že uživatelé navštíví firemní stránky a vidí, že firma je na Facebooku a má fanoušky. Potencionální zákazník tak získává důvěru ve vaši firmu a má jistotu, že firma má za sebou určitou historii a dá se jí důvěřovat. Minimálně doporučujeme alespoň 300 fanoušků, v opačném případě na stránky nedoporučujeme vkládat žádné facebookové prvky.